Plik do pobrania:
Plan studiów – Akademia managera jednostki terytorialnej
Charakterystyka studiów podyplomowych
Akademia managera jednostki samorządu terytorialnego to studia podyplomowe z zakresu prawa, finansów i zarządzania w jednostkach samorządu terytorialnego. W szczególności są skierowane dla osób, które:
- zajmują strategiczne stanowiska w administracji samorządu terytorialnego,
- pracują w administracji samorządowej i chcą podnieść swoje kwalifikacje zawodowe,
- planują rozpoczęcie pracy w jednostkach samorządu terytorialnego.
Celem studiów podyplomowych jest zdobycie użytecznej wiedzy z zakresu funkcjonowania jednostek samorządu terytorialnego oraz wykształcenie kluczowych kompetencji managerskich niezbędnych w zarządzaniu jednostkami samorządu terytorialnego.
Program studiów obejmuje 200 godzin, z podziałem na dwa semestry obejmujące następujące moduły:
- Moduł I „Finansowe i prawne aspekty funkcjonowania jednostek samorządu terytorialnego”;
- Moduł II „Organizacja i zarządzanie jednostką samorządu terytorialnego”.
Zjazdy uczestników będą odbywać się raz lub dwa razy w miesiącu. Program realizowany będzie w formie wykładów i ćwiczeń. Natomiast warunkiem ukończenia studiów będzie napisanie pracy końcowej. Zajęcia będą prowadzone przez wykładowców Wydziału Ekonomicznego oraz Wydziału Administracji i Bezpieczeństwa Narodowego Akademii im. Jakuba z Paradyża, a także praktyków.
Czas trwania: 2 semestry.